Tillbaka

Blogg appen har legat nere och varit väldig strulig ett tag så då passade jag på att ta en liten paus härifrån och vara lite mer aktiv på instagram istället.
Vad har hänt sen sist då? Jo vi var ju utomlands en vecka och hade det underbart skönt. Vi fick precis det vi ville ha, sol, bad, avkoppling till hundra och bara vara vi två.
Sen har jag jobbat, vi tjejer har haft våran årliga julfest där Maria var årets värdinna (som hon btw hade gjort så grymt, hon la ribban på en ny nivå), julklappsbyte med goda vänner, umgåtts med gudsonen en hel del och hans föräldrar såklart, bakat lussekatter, tagit långa promenader med Zoe, firat Johans föräldrars silverbröllop, beställt barnvagn (mer info kommer sen), köpt Bruce Springsteen biljetter, ätit massa god mat, haft massa ljusmys och bara njutit av att julen snart är här. Och magen den bara växer och växer. Jag går in i vecka 29 nästa vecka, sjukt vad tiden går. Jag mår fortfarande väldigt bra, ett litet tryck under högra bröstet som kommer och spökar ibland men det är väl något jag får leva med. Ska till barnmorskan på tisdag och tänkte då kolla om det är livmodern som ligger och trycker eller någon annan del på bebisen kanske. Bebisen rör sig ständigt i magen, mest på dagarna och i stort sett hela tiden, sån mysig känsla.

Idag är jag ledig och vi ska över till kära mor på en brunch/adventsfika. Johans föräldrar kommer också så det ska bli väldigt trevligt.

Som sagt, nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera lite mer och oftare. Hellre små och korta inlägg än få och långa, eller vad säger ni?:)
Tack för alla fina och peppande kommentarer och ja Lisa, jag förstår precis vad du menar:) eran lilla Gustav är så fantastisk söt vill jag passa på att säga!
Bjuder på lite random bilder. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! Puss kusin E

2012-12-16 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0