Kan inte sova

Ligger här och kl är 04.30 på natten och jag vaknade av en dröm och kan inte somna om igen. Sjukt frustrerande.
Idag är det nyårsafton och då fyller våra vänners lilla Malte hela 1 år. Jag blir så nostalgisk när jag tänker tillbaka ett år när vi satt hemma hos oss på Vega och fick den glada nyheten❤ Hipp hipp hurra på din stora dag. Vi firar det igen senare ikväll. Vi var ju även på ett års kalas idag och åt massa massa tårta och godfika.
Nu skällde Zoe till, ungefär som hon kände på sig att jag var vaken. Så det är bara att kliva upp och släppa in henne. På tal om henne så fyller faktiskt hon också 1 år idag:) Vi har alltså varit hundägare i 10 månader. Här är en bild på min moster när vi har hämtat henne i Norge och vi ska åka hem till Sverige. 8 v gammal liten söt nallebjörn. Grattis fina tjej, hoppas du sköter dig på själva nyårsafton nu.
Nehe om man ska försöka sova lite då. Vi provar. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0