Hjälp

Är det någon som läser min blogg som kan hjälpa mig? Någon som kanske har erfarenhet eller vet någon bekant som haft/har samma problem/bekymmer. Jag har ett återkommande tryck under höger bröst som håller på att göra mig lite galen. Alltså det är så frustrerande att det trycker så pass mycket att det stör mig på morgon och kvällar mest. Det är som ett håll kan man säga som är ihärdigt när det väl satt igång. Är det bebis som trycker? Livmodern för stor? Mer förslag eller spekulationer tar jag gärna emot?


Kommentarer
Postat av: Anna

Bebisfötter kanske.. Agnes kilade in sin fot under mitt revben.. Inte skönt å trycker på. Be BM känna om du är en osäker å tycker d är obehagligt.. Hon kanske kan få bebbe å flytta lite på sig!
Hoppas allt är bra med dig/er annars!
Kram

2012-12-29 @ 21:26:47
Postat av: Sandra

Hej! Jag är i vecka 28 och har under de senaste dagarna upplevt exakt samma sak, men under vänster bröst och in mot mitten av revbenen. Det gör inte mer ont när jag andas så jag tror inte det är något med lungorna. Mer som att jag har ont i revbenen. Det kan ju vara som Anna skriver, det verkar inte vara så ovanligt!
För mig kommer det alltid mot kvällen. Jag ska till BM på torsdag så ska fråga då! Återkommer om jag får något vettigt förslag på vad det kan vara :) Man vill ju inte oroa sig i onödan!

Hälsningar Sandra

2012-12-30 @ 00:09:51
Postat av: Jane

Jag hade samma sak och fick reda på att det är en muskel som är spänd. Jag var på massage och allt för att försöka bli kvitt det men det enda som fungerade hyffasat var att simma.
Det försvann inte helt men blev bättre.

2013-01-01 @ 12:45:18
URL: http://janeoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0