Ny header

Som ni ser så har jag nu bytt till en ny fräsch header. En enkel och stilren. Jag gillar den verkligen. Jag ska själv inte ta åt mig äran åt denna fina head, utan det är min fina vän Ninnie (klicka för att komma till hennes blogg) som har hjälpt mig med den. Hon är så duktig! Jag skickade över några bilder, beskrev ungefär hur jag ville ha det, sen fick hon helt fria händer. Eftersom hon har hjälpt mig förut så litar jag på henne till tusen. Tack Ninnie!
Så i och med denna nya design så tänkte jag på en liten nystart i mitt bloggande. Behövde ny energi och tror att det här hjälpte lite, vi provar och ser.
God morgon på er och hej tisdag!


Kommentarer
Postat av: Anna Lejd

Snyggt! :))

2012-08-21 @ 08:19:54
Postat av: Elin

Jätte fin!

2012-08-21 @ 08:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0