Måndag

Har jobbat 6-13 idag, i min mening ett alldeles utmärkt pass. Sen har dagen bara bestått av matlagning. Vi gjorde (mest Johan) matlådor för hela veckan, städa, tog en låååång promenad på över en timme för att sedan inta soffan och tv läge. Nu är det snart god natt. Imorgon är min lediga dag och jag ska bara göra massa nyttigheter och förbereda för kvällen. För då kommer alla mina favvo brudar hit på middag. Vi ska prata ikapp en massa och bara njuta av varandras sällskap. Det gillar vi!

En sak till som jag gillar är att jag äntligen köpt mig ett par dr marteens. ÄNTLIGEN!! Har velat haft ett par i flera flera år så nu slog jag till, det var rea också. Jag tänker bokstavligen bo i mina i höst.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill oxå ha! Puss

2012-08-20 @ 23:22:29
Postat av: Anonym

Borde kanske skrivit från kusin E

2012-08-20 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0