Äntligen

När jag skriver det här inlägget så är det ca 6 timmar kvar till mina bästa vänner får reda på att jag blir kvar i stan, att jag och J inte kommer att flytta till Örebro. Jag har inte velat sagt något till så många eftersom inte allt har varit klart. Och det finns ju inge bättre tillfälle än att samla alla och komma med en rolig nyhet=) Jag vet att de kommer bli glada, jag är ju det! Men jag var såklart tvungen att berätta på jobbet att jag inte ska säga upp mig. Men inte så många fler vet.
Jag och J fick lite kalla kårar som man så fint kan förklara det. Eftersom jag inte fick tjänstledigt kändes det inte helt naturligt att säga upp mig för något som var så osäkert hur länge vi skulle vara där. Att "offra" min tjänst som jag trivs bra med och sen inte veta vad jag ska jobba med där. Så vi har tillsammans beslutat att bo kvar i Vässan och tryggheten. J kommer att pendla tillsammans med en annan kille och jag kommer givetvis att stötta honom till 100 % i det. Jag kommer att få ta ett stort lass här hemma men det är jag beredd på. Så nu vet alla det. Lättnaden är stor att äntligen få säga det och prata om det öppet, jag är ingen höjdare på att hålla hemligheter. 
 
Nu ska jag fortsätta att förbereda här hemma och snart åka och handla det sista. Och så ska jag inte glömma att tidsinställa det här inlägget så det inte publiceras innan, haha, det vore nått det.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0