TRÄNA

Jag vill träna och det är nuuuuuuuu. Åh blir så frustrerad. Läser Jarkkos blogg varje dag där han lägger upp dagens nya övning i FF. Värt att läsa är det här inlägget som han skrev. Många tjejer är så oroliga att få stora muskler men om du koncentrerar dig lite mer på att hålla lite koll på hur mycket kalorier du får i dig på en dag så kan du pumpa hur mycket du vill. Och att du verkligen satsar på att göra 15 reps i varje set. Då formar du bara kroppen och får fina muskler. Jag väger inte maten som jag gjorde när jag var med i FF men efter 30 dagar av stenhård koll på kaloriintaget så har man ett hum om hur tallriksmodellen ser ut. Jag äter alltid en näve av kolhydrater, mycket sallad och resten fisk, kött eller kyckling. Fast nu när jag inte har tränat så har jag minskat på kolhydrater eftersom jag inte gör av med lika mycket. Men när jag tränar så hårt som jag gör måste jag äta kolhydrater för att orka ta i. Vi tjejer är så rädda för kolhydrater men man måste tänka på hur vi gör oss av med det vi tar in så är det inga problem att äta "allt".

Idag blev det frukost i sängen. Bara för att det är lördag, jag är sjuk och för att vi älskar varandra;)


Kommentarer
Postat av: Mor

Bara tänka positivt , desto fortare blir du frisk. Vilken go Johan, härligt att läsa om er kärlek, blir jag såå glad över . Håll ut, hörs sen . Kram mamma

2012-04-14 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0