Torsdag

Den här dagen suger än så länge. Idag är det min tur att vara hemma. Sjukstuga kan man lugnt säga. Har ont i varenda led i kroppen, det ilar i hela ryggen, hostar som aldrig förr, nässprayen och papper är grejer som används flitigt idag. Usch för att vara sjuk. Mitt har hållit i sig ett tag nu och jag får panik. Har inte kunnat träna på över en vecka, det kryper i hela mig och kan inte nog förklara min panikkänsla. Men jag vill bli fullt frisk så jag vet att det inte kommer tillbaka. För sen är det 6 veckor av hård träning som gäller. Ni kanske minns att jag hade något att träna för. Det är 2 saker som sporrar mig, det ena är vår efterlängtade semester i slutet av maj och den andra är hemlig än så länge. 

Bjuder på några bilder när jag var barnvakt åt Benjamin i veckan. Han var så snäll och vi mös i soffan och det gillar ju tant Veronika;) 

Glöm inte att RÖSTA på Anna som är finalist. Länk hittar ni i förra inlägget. Kom igen nu!!

image description

Kommentarer
Postat av: Ida

Halloj! Ida här (som morsade på dig på Skallberget idag). Har varit usel på att kommentera här trots att jag hittade din blogg för ganska länge sen. Sen HUR jag hittade hit har jag ingen aning om men har väl lyckats klicka mig vidare på något vis :) Du kanske tyckte det var märkligt att jag antog att din vovve var en hon men här har du förklaringen :)



Måste även säga att jag är grymt imponerad av vad du har åstadkommit med träning och kost! Blev riktigt inspirerad och funderar själv på att hoppa på fitnessfighten.



Tack för en mysig blogg och krya på dig!



2012-04-12 @ 19:14:35
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0