Se hit

Se hit alla läsare. Och då menar jag ALLA!! Min vän Anna Sörvåg var med i FF nu i mars månad och har blivit en av de 10 finalisterna. Så snälla gå in och rösta på henne. Det krävs bara en mail adress och vem ni tycker ska vinna. Eftersom hon blev inspirerad av mig att gå med i mars;) och jag tyvärr inte blev nån av finalisterna så kan ni som tänkte rösta på mig rösta på Anna i stället. Förstå om en västeråsare kan ta hem segern. Grymt kul och sjukt bra jobbat av dig Anna.
Gå in på denna länk och rösta. Kom igen nu!!!! För min skull iaf. Rösta rösta.

Tryck HÄR för att rösta!

image description


Kommentarer
Postat av: Anna Sörvåg

Tack min vän! :)

2012-04-12 @ 08:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0