Igen och igen

Nu har jag blivit rejält sjuk igen. Va faaaaaan skriker jag högt. Är inne på 4:e veckan och det börjar bli riktigt jobbigt. Ska ringa läkaren idag och höra vad de säger. Igår hade jag min värsta dag på länge. Hög feber, (varm som en kabin) dunderförkyld och jobbig hosta. Kunde varken stå, gå eller röra mig SÅ ont hade jag i kroppen. Låg i soffan under täcket hela dagen. Åt en tallrik med youghurt det var allt jag fick i mig:(
Jag är trött på det här. Riktigt jävla trött. Jobbet går åt helvete, min träning går åt helvete och jag har ingen energi för Zoe. Fort ge mig penicillin så jag blir frisk.

Det ända som är positivt är vågen;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch tycker så synd om dig!!

Krya på dig!

2012-04-20 @ 08:00:34
Postat av: Anonym

Usch:( värsta som finns att vara sjuk!:( har många kompisar som haft precis som du beskriver. Antagligen bara att vänta ut!! Mkt sömn är bästa medicinen! Och drick mkt:) krya på dig!!

2012-04-20 @ 09:11:50
Postat av: Kusin Stina

Krya på dig kusin vitamin. Vila och hämta kraft// Puss puss...

2012-04-20 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0