Film

Har precis sett Life as we know it. Med Katheriene Hiegel eller vad hon nu heter. En varm och fin kärleksfilm med två sjukt snygga och manliga killar;) Helt klart värd att se. Åh jag blir så kärleksfull av sånna här filmer. Kommer ihåg förr när jag var singel hur jag kunde drömma mig bort och hoppas på att det en dag skulle bli så lyckligt som på film. Haha.

Ikväll har jag det bra, min sambo har lagat sjukt god mat. Kycklingrullader fyllda med bacon, lök, senap och persilja. Sås på kycklingfond, lättgrädde, crème fraîche med paprika smak, massa kryddor sen mos och sallad till. Riktigt riktigt gott. Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och mysa med min hund och äta lite godis. Håller fortfarande på att kurera mig så tar det så lugnt som det bara går.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad god mat och sötaste bilden på kärlek;) kram kusin E

2012-04-13 @ 22:22:50
Postat av: Anonym

Visst är väl livets bästa att ha den man älskar sig nära!

2012-04-13 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0