Gröna lund

img_6830 (MMS)

En spontanare till Sthlm och Gröna lund blev det ikväll. Killen och jag var sugna att åka upp och lyssna på Oskar Linnros och bara gå runt och kika lite. Vi fick med oss Kristin och Putte. Riktigt kul! Väl framme mötte vi upp Frida som numera bor i storstan:) Vi blev dock lite sena så 1,5 låt hann vi höra iaf. Så vi köpte biljetter för att åka karuseller istället. Virvelvinden och tilt blev kvällens attraktioner. Kan på riktigt säga att jag trodde jag skulle dö när vi åkte tilt. Kaxiga som Frida och jag var tvingade vi med K för att åka:) men när vi väl satt där var det vi som skrek och ångra oss mest. Haha Hade sån ångest när jag satt där men den var cool att åka och ångrar mig inte efteråt. Nu är det hemfärd, 3 lediga dagar väntas med massa mys med goda vänner och kära mor<3 god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0