Galna kusiner på besök

För två helger sen så kom min kusiner från Södertälje på besök. Båda två bor numer i Mariefred med sina familjer.
Jag och killen hade styrt upp det med massa snacks och mycket gott att dricka. Vin, öl, irish, mojito var något som bjöds på Vegagatan denna sliriga lördag=) Jag bara älskar när de är här. Det blir alltid vilda diskussioner, mycket skratt, galen dans på både golv och i soffor och sängar=) Nästa gång är det min tur att komma till er. Längtar redan♥

Förberedelser


Elin och Stina går husesyn och faller för vår stora underbara säng=)


Galna kusiner


Min moster blandar alltid ihop Stina och Elin, nu då kanske??=)


Elin


Stina


Stina och Elin=)


Dans i högsta grad





Killen fick träffa mina kusiner för första gången, gick hur bra som helst!


Kärlek♥

Tack för att ni finns


Kommentarer
Postat av: mamma

Alltid lika roligt när dem är här,Johan så söt,är med oss tjejer/damer o dansar:)

2011-09-07 @ 08:26:34
Postat av: Elin

Ha ha bästa kusin tack för besöket ♥ Hoppas jag får sno några bilder då min kamera tydligen bara tog dåliga bilder. Förrutom en fin på mamma din:)

2011-09-07 @ 08:44:48
URL: http://somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Kusin Stina

Hej min älskade kusin:) Svårt att inte le när man ser på bilderna. Dom är fyllda med glädje, bus och massor med kärlek. Vi har så skit kul ihop. Nästa gång ville resten av kusin ligan vara med. Älskar dig/ Stina

2011-09-08 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0