Min nya färg!

Snabbaste överläggningen någonsin kom jag och min frisör Eva fram till. Det var bara några ord fram och tillbaka om färgen sen var hon redan igång med att blanda den. Haha. Det tar sig. Annars kan vi sitta i flera minuter och hålla på att väga för och nackdelar med saker som jag vill göra. Rekord!
Det blev en kopparfärg i grund och botten sen blonda slingor på det. Har haft liknande färg förut en gång men nu lite ljusare och ännu lite mer koppar. Nån sa till mig på jobbet att jag hade jordgubbsblond. Det lät bra men kan inte riktigt definera vad hon menar??!
Här kommer bilder. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Jag tycker de blev hur bra som helst! Skitsnyggt!

2011-10-29 @ 18:23:39
Postat av: Jane

snyggt ! =)

Men jag tycker ändå den röda färgen du hade förr va allra snyggast! =D

2011-10-30 @ 16:44:26
URL: http://jeins.blogg.se/
Postat av: mamma

snyggaste tjejen,,

2011-10-31 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0