Ingen vanlig dag!

Det är ingen vanlig dag för det är Vincent 1 års dag! Stort grattis till min fina gudson.

Helt sjukt att 1 år har gått sen jag fick det där samtalet på natten och hörde hans jollrande ljud i bakgrunden❤ Helt sjukt att det är lite mindre än 2 år sen jag fick det där sms:et av Kathleen, också mitt i natten, där det stod att hon var gravid och jag fick inte ringa upp för Ola fick inte veta att hon berättat innan för han ville inte då. haha, K gjorde det så lätt för mig. Jag kommer ihåg att jag låg där i sängen och var alldeles överlycklig men samtidigt lite sur för att jag inte fick ringa och skrika ut min glädje:)
Helt sjukt att 1 år har gått.
Gudmor älskar dig Vincent❤


Kommentarer
Postat av: Katta

Va söt du är. Men ja kan inte mer än att hålla med om att det känns sjukt att han fyller 1 år. Vart tog det här året vägen? Galet! O ja.. Förlåt för sms: et men alltså ja kuuuunde inte hålla mig! Du vet ju hur jag är! Haha puss puss bästa

2011-11-08 @ 20:03:51
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0