Friday im in love!

Sitter nu i soffan och inväntar Frida. Har verkligen haft fullt upp sen jag slutade jobba kl 11 idag. Handla, hem och slipa hallväggen, måla den vit (jag gjorde allt helt själv) :), borra upp gardinfästena. Så snart har jag mina gardiner uppe.
Eftersom jag är tillsammans med en kille som jobbar heltid och spelar bandy på heltid så blir det till att jag får styra eller göra mycket själv här hemma. Vilket dock inte stör mig då jag inte vill nått annat i hela världen än att han ska spela bandy tills han inte kan gå mer. Haha! Men jag är sån som helst vill ha det klart igår, typ nyss:)

Som sagt, nu är hallen vit och fin. Nu väntar vi bara på tapeten som är beställd. Äntligen är den randiga tapeten helt väck i den här lägenheten, den fanns liksom i alla rum när jag flytta in. Snacka om idetorka...

Så fort Frida kommer ska vi småäta lite gott som jag gjort i ordning framför tvn och invänta Johan så äter vi tillsammans sen.

Just det, skulle ha vart ledig fre-sön men tog extra pass både idag och imorn. I morgon kunde jag inte motstå, det är röd dag och man tjänar fett med pengar. Behövs alltid!

Trevlig fredag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0