Fredag den 13:e!

img_5494 (MMS)

Det är ingen vanlig dag för det är Marias födelsedag. HURRA HURRA HURRA! Som ni ser på bilden så fyller finaste tjejen år idag. En fantastisk vän som jag upplevt många fina stunder med och en av mina bättre vänner som här bjuder in till saftkalas. Väldigt mysigt och så underskattad tillställning faktiskt. Vem är det som säger att det alltid måste vara fest när man fyller år. Nej, vi skålar med saft och sugrör och gillar helt enkel idéen. Nu ska jag kliva upp efter min powernap och bege mig ner mot jobbet. Ikväll kör vi. Trevlig fredag alla.  Dagens bästa: Frida Bergman kom på en snabbvisit till stan, kvalitétstid kallar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0