Easytone

img_6450 (MMS)

Idag har jag inhandlat mig ett par easytone. Jag har länge velat haft ett par men det har aldrig blivit av. Reebok Easytone är skon som hjälper dig att träna din rumpa, dina lår och vader med varje steg du tar. Alla Easytoneskor har muskelaktiverande balansbollar i sulan som simulerar att gå i sand och instabiliteten i sin tur gör att du stärker fler muskler än normalt när du går. Ta med dig gymmet på fötterna till både jobbet och shoppingrundan!Hur jävla bra är inte det. Omdöme kommer senare när jag använt de i ett par dagar. Väldigt sköna på foten så än så länge är det tummen upp!=)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Är såna skor dyra? Vart köper man dom?



Ha en trevlig helg :)

2011-05-27 @ 07:50:53
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Maria

Toppen skor, som att ha sandaler på sig.

2011-05-27 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0