Trevligt besök...

img_7826 (MMS)

Bästa överraskningen idag. Kathleen och Vincent och Benita och Frans kom förbi på en lunch idag. Älskar verkligen när någon oväntad dyker in på jobbet sådär. Så himla kul. Och det var verkligen så länge sen jag träffa Kathleen och Vincent. Har saknat dem så himla mycket. Och så idag äntligen fick jag se de. Som tur var så kom de väldigt tidigt så jag fick chansen att sitta och prata och gosa en hel del med Vincent. Så mysigt och så gott han luktar. Nu är jag hemma hos mamma och allt känns som vanligt igen. Jag sitter i soffan och kikar tv och väntar på att hon ska komma hem. Ibland skulle jag faktiskt vilja backa tiden. Det är dyrt att ha egen lägenhet. Jag är pank redan nu, har också insett att jag tjänar sämst pengar för allt slit, tid och jobb man faktiskt lägger ner. Hmm. Vad ska jag göra åt det?  Middag med mamma och trevliga tisdan har börjat!


Kommentarer
Postat av: mamma

tala om att det är du som gör detta ställer till vad det är och att bra,duktiga ,som sliter jämt och jobbar inte växer på träd. DET ska du säga.Så strid för högre lön min dotter.Tack för en mysig kväll med dig o klimp:)

kram mor.

2011-03-02 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0