Spotlights i vardagsrummet!

img_4823 (MMS)

Kolla så fint det var hemma hos mig när jag kom hem från jobbet. Riktigt riktigt bra blev det. Jag har köpt världens bästa dimmer som ska dimmra både spotlightsen ni ser nu och lampan över matsalsbordet. Fan vad nöjd jag är. Och då ska ni veta att jag väntar på att rätt lampor ska komma så jag kan koppla in alla sex. Led lampor som håller i 30 år och som jag aldrig behöver byta och som inte drar någon ström alls. Så tre spottar ska bli sex men det här är en bra början. Tack snälla Johan och hans kompis "lingon". Jag har det för bra just nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vilken kille säger jag bara.Snäll så snäll.

2011-03-18 @ 08:58:13
Postat av: Sandra

Men gud så fint du får Verro :)

Värsta mysfaktorn!

Xxx Sandra



Ps. Jag saknar dig på Rockis !!

2011-03-22 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0