Projekt köket!

img_3855 (MMS)

Johan fick för sig att tapetsera en torsdag kväll bara sådär. Tapeten som var i köket innan var helt okej men eftersom det blev ganska mycket över av den jag har i vardagsrummet så kom jag med idéen att använda den i köket fast lägga den vågrätt istället så det blir lite annan effekt. Och mycket riktigt, det ser faktiskt inte ut som samma tapet. Och bra blev det också. Syns tyvärr inte så bra på bilden men. Vill tacka min underbara vän Frida som hade tapet över som jag fick ta av henne. För vi hade faktiskt varit på samma butik och beställt samma tapet utan att veta om det, bra smak vi har kan man ju säga:) det gjorde att jag slapp köpa nytt och fick ett finare kök. Jag är nöjd! Ett steg närmare. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: kusin

Den där Johan verkar vara en klippa♥ Fint du får kusin.

2011-03-11 @ 07:08:26
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: mamma

Så roligt Elin jag tänkte skriva precis samma sak:)



kram till er båda o Johan.

2011-03-11 @ 11:15:14
Postat av: Jane

Jahaa va skoj =D

Mys på, härligt me thailand!

Duktigt me vikten där, men du har då alltid varit fin oavsett vikt =)

Skulle va skoj å komma ner faktiskt, alltid kul å se nå nytt å träffa lite nytt folk också såklart =)

Vi får styra nåt, helt klart.

Ska ni till drevis i påsk då? =)

KRAM

2011-03-12 @ 09:00:46
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0