Firande dag 3..

img_8988 (MMS)

Middag och födelsedags fika nr 3 i ordning var igår. Pappa och Mia kom hem till mig. Vi satt vid mitt fina matsalsbord och prata en massa om lägenheten och lite allt möjligt. Dem tyckte att jag hade fått det så fint, redan ombonat och mysigt! Jag bjöd på en jättegod kyckling thai gryta som Julia på jobbet hjälpt mig med. Såå himla super gott. Har fryst in så jag har lite kvar Det bästa av allt när man får sällskap är att jag har diskmaskin, värt varenda krona kan jag säga. Av de fick jag den här vita snygga regnjackan. Tidig vår och sen höst jacka som är bra att ha. Jag som är mycket ute och går mena de på. Så himla bra för det är något jag behöver men inget jag kostar på nu. Tack snälla.


Kommentarer
Postat av: Jane

snygg jacka =)

Och har du gått ner i vikt nu va? Du ser så smal å snygg ut så =)

Tack för din kommentar också... KRAM

2011-03-10 @ 18:31:25
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: NINNIE

fina du ♥

2011-03-11 @ 11:33:38
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0