Efterlängtat besök

img_0334 (MMS)

Jag slutade jobbet kl 16.00 igår, Ica maxi den här gången. Gick en vända och handla ihop det jag skulle bjuda på till kvällen. För vet ni, Lina min kusin från Stockholm stod på stationen och väntade på mig. Vi har inte setts på 6 månader så det var ett kärt återseende kan jag säga. Det var som att åka och hämta en pojkvän som man är superkär i och det pirrar i hela magen. Sån spänning var det:)  Väl hemma så korka vi upp med champange och skåla för min nya lägenhet och öppna present. Jag fick ett strykjärn, en till skitbra present som man själv inte vill unna sig att köpa men som är bra att ha. Tack!  Sen satt vi bara och prata, prata och prata. Hade en hel del att prata ikapp om vill jag lova:) Jag bjöd på färsk lax från delikatess disken med krossad potatis och en dundergod sallad. Ska berätta om recepten ett annat tillfälle för det blir riktigt gott att göra så med lax. Sen fortsatte vi och prata. Liten bit in på kvällen dök även min vän Maria upp, så himla kul. Vi har haft många roliga turer till Lina back in the days:) 3 flaskor vin, en halva ask salta pinnar, 2/3 mjölkchoklad, en kanna vatten och lite godis senare åkte vi ner på stan och tog en öl på Cirkus. En väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Idag skiner solen så det blir en promenad och lite annat äventyr med fröken Lina. Hon sover än och det ska jag med göra igen:) Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0