Dags igen..

img_3760 (MMS)

Då var det dags igen. Nyfikna på vad det blir den här gången?:) kan säga att min frisör Eva skratta åt mig när jag klev in på salongen. "Vad har du gjort" utbrast hon. Och ja, jag berätta hela sanningen, kände att det var lika bra. Vi satt och prata i ca 15 min om hur vi båda tänkte och vi kom fram till något bra och som är skonsamt för håret och som kommer blir snyggt. Jag kan säga nu till alla er som följer mitt drama om mitt hår att aldrig mer ska jag göra tabben att färga det själv eller försöka rätta till det själv. Ska ringa Eva på en gång har jag lovat henne nu:) så det så!  Idag mår jag lite bättre, men bara lite. Fortfarande utmattad...  Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Eckemark

Vad bli de för färg??!!

2011-03-24 @ 15:45:37
Postat av: Erica

Knasfia ;)

2011-03-24 @ 17:34:22
Postat av: Hanna

Tack gullet, saknar dig också men snart ses vi igen! Spännande med håret. Jag gick fakiskt tillbaka till min frisö och sitter å fixar till det som jag var missnöjd med nu:)

2011-03-24 @ 18:08:48
URL: http://hannaliner.blogspot.com
Postat av: Emma

haha du är så söt ;)

2011-03-24 @ 19:10:20
Postat av: Maggan

Haha ja tjejer i ett nötskal :)

2011-03-24 @ 20:26:12
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0