Mamma och dotter

Det blev en mamma och dotter kväll igår efter mamma slutat jobba. Vi satt på Bellmans från kl 17 i solen och hade det så himla mysigt. Vi drack god öl och prata om allt mellan himmel och jord. Vi hade en del att prata ikapp om eftersom det var ett tag sen vi sågs. Vi tog in varsitt vitlöksbröd till att börja med sen tog det nån timme innan vi beställde in varsin ceasarsallad. Sviiingod sallad. Godaste jag ätit på länge måste jag säga.
Efter några timmar kom även killen ner, då vandra vi över till Billan och tog efterrätten, Irish coffe=)
Tack för en jättemysig kväll kära mor. Jag älskar dig så. Du o ja♥♥


Förresten så är det skittråkigt att blogga när ingen kommenterar längre. Skärp er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade finaste dotter för en underbar kväll,åh vad jag saknat dig. Så fina bilder;) Johan vad du är go,så glad du finns i min dotters liv. Kramar mamma

2011-07-12 @ 08:34:11
Postat av: Maria eriksson

Ååå vilken mysig kväll ni fick:)det kallar jag kvalitéts tid..!KÄRLEK

2011-07-12 @ 11:47:56
Postat av: Elin

Fina ni är♥ vilken mysig kväll! LOVE YOU

2011-07-12 @ 14:32:34
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Maggan

Sedärja, nu ser det lite bättre ut med ett namn ;))

2011-07-15 @ 07:45:25
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Anna holmgren

Vad fin du är verro!

2011-07-21 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0