Tidsoptimist

Det är jag de! Jag visste inte att det skulle vara så mycket jobb med lägenheten. Trodde det var i stort sätt bara att flytta in. Nu är det lite småsaker som måste göras innan möblerna kommer på plats och eftersom jag är beroende av andra så kan jag inte skynda på det hela. De har ju jobb och fritid dem med så jag kan inte pressa på. Är bara glad att de vill ställa upp.
Nästa helg den 29 hade jag bokat in att mina kusiner på pappas sida skulle komma hem till MIG och vara en hel helg med god mat och dryck. Jag ville rå om de, men jag inser nu att jag inte kommer att bli klar tills dess så var tvungen att avboka det hela=( Så är det ibland. Men vi ska se till att hitta en helg som ni ska få komma hem till min lya och då blir det dans i soffan och på sängen=)
Längtar efter er!

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; ja vi ska verkligen vara lyckliga! :) Love you!



Btw, sitter och gör i ordning en ny mix såhär vid 25 års ålder :) GRYMT bra när man tränar. Skickar den till dig sen när den är klart!

2011-01-19 @ 16:29:21
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: kusin

Hoppas vi snart kan hitta ett nytt datum♥

2011-01-21 @ 23:07:53
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0