Nya handdukar!

img_5693 (MMS)

Hängt upp mina nya fina handdukar som jag beställt från H&M Home. Rekommendation från min vän Frida. Helt klart värt priset och den kvalitén det är på de! Tack för tipset vännen! Beställde 3 stora badlakan, 3 små handdukar, 2 tvätthanddukar och en skitsmart tvättpåse, ska visa er sen. Alla är i 3 olika färger, svart, grå och en stark lila. Sjukt snygga och dem piffar upp badrummet precis så som jag ville. Ska senare komplettera med turkos. Nu ska vi jobba vidare. Later!


Kommentarer
Postat av: Anna

Såå snyggt med olika färger!!!



Hoppas allt är bra med dig!!

Kram

2011-01-19 @ 18:16:43
URL: http://coockiebookie.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh så fina! :) grym färgkombo!

Hoppas det går bra för er :)

2011-01-19 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0