Min bara min!!!

img_2584 (MMS)

Äntligen! Nu har jag tillträde till MIN lägenhet. Har varit på banken och skrivit pappren och teckna försäkring så numera är jag ägare av en lägenhet. Min första fina lägenhet. Känns otroligt bra. Nu ska det tapetseras och målas sen inflyttning med stormsteg. Rensa hemma hos mamma är ett måste också, lite tråkigare men då får jag chansen att ta bort massa skit som jag säkert har som ligger och skräpar. Vill göra ett glädjeskrik men det går inte, gör det inombords så förstår ni min känsla:) ha en underbar fredag vänner så återkommer jag senare!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken HÄRLIG känsla med egen lägenhet Good Luck



Trevlig helg på dig mä



Maggs

2011-01-14 @ 11:54:36
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Lina Nilsson

Grattis till nya lägenheten! Mysigt :)

Kram Lina

2011-01-14 @ 12:19:04
Postat av: Veronika

tack snälla ni, det känns så bra...kram

2011-01-15 @ 11:50:14
Postat av: Sanna

Grattis Verro!! :) lycka till!

2011-01-15 @ 18:29:54
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0