Konstapeln!

Idag är det fest med stort F. Mina vänner Emma (det är Emma som har festen) och Daniel har tagit polisexamen och det ska firas med dunder och brak. Emma var precis in på jobbet och hämta lite grejer till kvällen och då passa jag på att ge henne en bamsekram, det kommer nog bli fler av den varan ikväll=) Fan vilken härlig känsla det måste vara. Jag fick se en film som Daniel hade klippt ihop om hur åren har sett ut på skolan, en väldigt välgjord film och himla kul att se. De är verkligen värda att fira detta tillsammans med nära och kära! Stort grattis till er från mig.


Kommentarer
Postat av: emma kå

åh fan va tufft!!! hälsa grattis från mig om hon kommer ihåg mig :)

2011-01-22 @ 13:20:46
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0