Taggad som bara den...

img_7180 (MMS)

Nu har jag kört ett rejält gym pass med min pt. Vi körde på ordentligt i 1 timme. Gjorde 6 olika set med 2 olika övningar i varje set. Kör två olika övningar i 1 set, vila sen samma två olika övningar intensivt igen sen vila. 3 ggr alltså. Sen två nya övningar som jag varierar emellan. Idag gick det riktigt bra och jag var peppad till 100. Det märks så himla bra på mig att jag orkar så sjukt mycket mer och är inte helt döende efter timmens slut. Min pt ser resultat och jag ser resultat. Tummen upp för det!  Nu bär det av till Ikea med Frida för att köpa många av alla måsten. Så himla taggad. Sen bandy med mamma, sitta hyllan såklart. Nån fördel ska man väl ha för att man jobbar där:) en bra dag det här!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för igår dotra mi,,trevligt och ÄNTLIGEN fick jag se din fina fina lgh. Kan känna känslan med första nya lgh det är alltid ngt speciellt. Kramar mamma.

2011-02-23 @ 08:18:33
Postat av: Maggan

Hej....

förstår att du glömt bort att kolla på träningsbyxor på intersport till mig då du haft fullt upp, men har du vägarna förbi och du har tid så skulle jag uppskatta om du kunde kolla....



Kram

2011-02-23 @ 12:04:44
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0