Opps i did it again!

img_9306 (MMS)

Jag och mitt hår alltså. Jag förstår inte att det ens hänger kvar där det ska vara:) jag var ju hos frissan och fixa mitt hår förr förra veckan och blev nöjd tills jag helt plötsligt kom på att jag ville vara ljusare. Jag kände helt enkelt inte att jag var tillräckligt ljus. Så jag ringde till Eva och fick en tid. Gick dit, gjorde mina slingor. Och när jag sitter där med mina slingor så säger hon att hon köpt hem en ny grej. Effektfärg kalla hon det, färg röd! "jag lägger i lite sånt här och var sa hon" okej tänkte jag det blir väl coolt. MEN det såg ut som om när jag var hos frisören när man var liten. Vilken färg vill du ha idag då? Röd, lilla, blå, grön eller rosa?? Röööd:) Hade panik när jag gick därifrån och kunde inte säga nått för hennes nästa kund hade redan kommit så jag fick bara tacka för mig och gå därifrån med gråten i halsen. Jag vet att det är mitt fel att inte säga till igen och faktiskt säga att jag inte blev nöjd. Men jag kan göra det en gång till? När jag snällt säger "tack för att du hjälpte mig" ibland är jag en mespropp!! Så igår fick jag panik på att va rosaröd och ville få bort allt så slängde i en ljusbrun färg. Så såhär får det se ut ett tag. Ja vad säger man:) Jobbigt om jag skulle stöta på min frisör på stan. Nu ska pappa och jag på bandy, sitta på hyllan och äta gott! Det förtjänar vi efter allt slit i lägenheten denna helg.  Tack för att ni kom förbi idag Anders och Maria och lilla Amanda! Det uppskattas<3


Kommentarer
Postat av: Katta

Men verro!! Du skulle ju bli ljusare. Hur kunde du då sägs ja till effektfärgen? Haha! Men ja tycker du är så fin i brun så de gjorde ju inge!! :) puss

2011-02-06 @ 16:46:08
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Maria Andersson

En frisör (för läääääng sen) skulle toppa mitt hår, det var vi överens om. Endast 10 cm så att jag hade en lång page. Men nädå, hon klippte 1 cm under örsnibbarna + naggade på luggen. Jag såg ut att vara 7 år gammal fast jag var 14. Oj va ja grät men jag sa inget utan tackade för mig och gick. Va kan man göra, håret eju redan i sopkorgen. Men du, brunt e fint och du kan alltid färga om =)

2011-02-06 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0