Mys på hög nivå!

img_9416 (MMS)

Efter jobbet igår kom Johan och hämta mig. Vi åkte hem till mamma och hämta lite måsten. Ett av alla måsten var alla mina fina ljus. Så när vi sen kom till lägenheten tände jag massa ljus i sovrummet så låg vi i sängen och åt mackor, lyssna på musik och prata en massa. De ljusen som står till höger på bilden fick jag nät jag slutade på Hammarby rampen vilket är för 4 år sen. Då sa jag att de här ska inte jag tända förrän jag fått min egna lägenhet. Känns som att den dagen har kommit nu:) Tänkte på en sak, jag kanske ska skippa tvn helt:) man får ju ut mer av varandra då! Har väldigt mycket som står på schemat idag. Först blir att äta frukost i sängen (har ingen annanstans att sitta) sen att montera tv i vardagsrummet. Måste även köra massa massa grejer till återvinningen. Ska även hinna med ett jobbpass på det här! Kan blir en bra dag det här! Hörs senare..


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Nej ingen tv i sovrummet....önskar vi kunde ta bort vår...=(kram

2011-02-26 @ 09:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0