Lycka dubbelt upp

img_0324 (MMS)

När jag för första gången fick min post till min nya adress låg dessa två juveler och vänta på mig... Vilken känsla att få öppna upp två fina kuvert som syns utifrån på texten att det inte bara är en vanlig räkning och se att det är 2 inbjudningar till 2 helt fantastiska grejer! Den ena är Vincents dop. Oj oj vad spännande och kul. Lillen ska få bli döpt och alla Kathleens och Olas släkt och vänner ska få träffas och umgås med massa kärlek runt om oss. En person som direkt kommer upp i mitt huvud som jag vet att inte bara jag hade velat haft med mer än nån annan är mormor Margit. Hon skulle stått där längst fram med sitt leende och glasögon:) En stor kram till dig Kathleen (tänker på dina ord du sa till mig) Åh vad hon är saknad.. Den andra inbjudan är ett bröllop. Hörde ni, ett bröllop... Jag ska få gå på bröllop med massa underbara människor och i fin klänning. Har inte riktigt fattat det än. Min fina, underbara, härliga, fantastiska och goa vän Erica och hennes fästman Gustav ska gifta sig! Helt himla otroligt kul. Längtar ihjäl mig efter dessa två dagar/kvällar. Jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: kusin

Å lyxigt! Älskar bröllop♥ och älskar dig!

2011-02-05 @ 22:47:08
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0