Inflytt..

img_2743 (MMS)

Åh jag kan typ inte sova för jag ligger bara och tänker på allt som jag vill göra i lägenheten:) Igår hjälpte Tommy och Johan mig att flytta in alla möbler som jag hade hos mamma i sovrummet. Även jag och Tommy tog en sväng till Mio där jag hämta ut mitt matsalsbord och stolar. En ganska konstig känsla att flytta ur mina grejer från mor men samtidigt en väldigt rolig och uppfylld känsla. Jag vet och känner det på mig att min relation med mamma kommer bara bli bättre, hon är så fantastiskt bra och jag känner redan nu när jag inte bott hemma på ett tag hur bra vi pratar och umgås med varann. Älskar dig min fina underbara mamma. Tillbaka till flytten, alla grejer är nu alltså dit körda. Det jag väntar på är soffan men det dröjer tyvärr några veckor till. Men jag har massa att fixa med innan dess så känner mig inte ett dugg stressad faktiskt. När vi hade flyttat in allt igår bädda jag i ordning sängen sen låg Johan och jag och käka i den och då sa han att man ser verkligen hur himla fin din lägenhet kommer att bli:) och det är precis så jag känner! Den är redan fin och kommer bara bli bättre. Men sakta men säkert kommer det träda fram för det kostar också! Tusen tusen tack för eran hjälp igår. Vad hade jag gjort utan er. Och tack till er som erbjöd er i sista stund (Malin och Robin)! Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla Nyhetsmorgon. Träning på eftermiddan idag sen en trip till Ikea. Yes längtar!


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag e lite nyfiken på vem det e du käkar frulle med osv? Johan?

Tell me more ;)

2011-02-22 @ 10:43:16
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: emma kå

grymt snygg tapet...!

2011-02-22 @ 10:52:37
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0