Friday im in love!

img_1862 (MMS)

Herre vad det snöar. Försökte mig på att gå till jobbet imorse. Det gick väl sådär. Traska en bra bit men sen fick jag nog för mina ben höll på att domna bort och jag höll på att blåsa bort:) så jag hoppade på bussen istället! Igår var jag på ett väldigt spännande möte på Bill och Bob. Vi får se vart det slutar, vågar inte säga för mycket här heller innan det blir klart helt. Men de flesta kan nog räkna ut vad det handlar om. Jag gillar verkligen mina vänner Andreas och Kristin. De är så roliga tillsammans, som ett syskonpar. Man skrattar jämt när man är i deras närhet:) Och Tugge, läs INTE nu då bara för att jag skriver att jag tycker om mina vänner. Jag är sån som person som vill berätta för alla hur mycket mina vänner betyder för mig. Så skit i att läs nu kockjävel:)  Hade också en väldigt trevlig kväll igår, kan inte säga vad jag gjorde men ni som var inblandade vet att det var mysigt och uppskattat!  Fredag idag igen åh så härligt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Och ¨vi fick träffas en stund,,det var såå länge sen och ja jag vet hon är snart 26 men det vi har är unikt..så jaaaaaaaaa jag saknar henne såå men är glad så glad för hennes skull. Love mamma,

2011-02-11 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0