Första natten.....

img_1572 (MMS)

Första duschen, första maten i kylen, första lampan och framför allt första natten i lägenheten! Wihoo vilken känsla. Har hållt på att plocka upp alla varor jag köpte på Ikea, monterat lite grejer men kom inte så långt då jag behöver assistans, men försökte iaf. Så nu ligger jag här i sängen och bara njuter. Det är alldeles tyst. Konstig känsla måste jag säga. Nu har jag bara det roliga kvar. Att plocka upp och in alla kläder och saker på rätt plats. Har inte hämtat alla grejer hos mamma än. Så på lördag blir det fokus på att skruva matsalsbord och köra grejer. God natt då säger jag från Vegagatan!.....


Kommentarer
Postat av: Frida

Änligen granne :) Kommer bli en grym vår/sommar! :) Hojta till om du behöver hjälp eller sällskap :)

Ska snart säga gonatt jag med, från vegagatan ;)

2011-02-24 @ 22:23:25
Postat av: sanna

Åååå va kul! Underbar känsla ju! =)

2011-02-25 @ 21:45:55
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0