Tur

Tur att jag är tillsammans med en hantverkare. Då blir saker gjorda och jag bara tittar på! Haha, nej riktigt så är det inte. Men J har iaf äntligen tapetserat klart hallen. Från början var det en skitful svartrutig färg som jag målade över med vit. Sen hitta vi den här fantastiska tapeten som vi båda bara älskar. Det känns som en helt ny hall. Kommer aldrig vilja flytta härifrån. Ikväll får vi hjälp att sätta upp hyllorna också som jag kombinerat ihop själv för att använda så mycket yta som möjligt. Och i julklapp fick vi skohyllan "Tjusig"
från Ikea, av Johans föräldrar. Det kommer bli såå fint här.

image description

image descriptionimage description

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0