Kom ihåg 21 april!

Inte många dagar kvar på semestern nu. Och det känns både tråkigt som det känns skönt att få komma hem. Längtar hem till vänner och familj och framförallt att fortsätta dona i lägenheten. Har haft fantastiska dagar tillsammans med killen! Går inte att beskriva i ord men när jag kommer hem ska jag ge det ett försök och lägga upp bilder och förklara i ord så kanske ni kommer att förstå! Jag har blivit en starkare och säkrare person tillsammans med Han! Sådeså... Nu ska vi ut och äta finmiddag. Vi firar idag, 21 april en speciell dag!  "is it love, is it love, is it love that a feeling"

Kommentarer
Postat av: eckemark

så jävla glad för din skull!!! detta är du värd. njut det sista nu och ta hand om varann!



kramar eckemark

2011-04-21 @ 15:30:22
Postat av: Mamma

min älskade älskade Jonki,´jag är så otroligt glad för din /eran skull. Du är värd detta om någon.Längtar efter er nu.Saknat dig så..kramar mamma.

2011-04-26 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0