Vänner

Idag efter jobbet har jag umgåtts med Kathleen, vi strosa runt på stan och fixa lite ärenden. Bla köpte jag mat på Itrim för massa pengar, men det ska löna sig i slutändan. Vi mötte senare upp Ann på Cornetto och tog en fika ihop. Jag drack min shake och lite kaffe medan Kathleen åt en negerboll och drack cola, Ann åt wraps med nachochips, om jag ville smaka? Inte alls. JO! Men nu har dag 2 gått och snart inne på dag 3 så det blir lättare och lättare. Det är svårt när man jobbar på restaurang som sagt. Men har inte fuskat nånting, tänker bara på Ann som sitter på min axel som en liten fågel och viskar "Verro är det värt" haha!


Efter fikat gick jag och K hem till Hollsten för att umgås lite. Junia hade lagt sig men som tur var (för våran del) vakna hon så vi fick mysa lite med världens goaste och gladaste unge. Vilket charmtroll hon är alltså, kan inte bli annat än glad när man ser henne. Flera gånger titta hon och peka på Kathleens mage och sa bebis=) Älskar att få en dos av mina vänner. Nu ska jag bara hitta en helg för att bege mig till Karlstad, saknar mina brudar massor. Hanna snart kommer jag=)

Tack och god natt.

Kommentarer
Postat av: David

Hej kusin, tänkte bara säga att jag sitter med en godispåse och en läsk. Lycka till med allt! ;)

2010-10-12 @ 22:16:54
Postat av: Hanna

Åååå ja! Bara att komma hit:)

Kämpa på med maten, du är så duktig! Puss

2010-10-12 @ 22:57:09
URL: http://Hannaliner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0