Så härligt väder det har vart i veckan. D...

img_1546 (MMS)

Så härligt väder det har vart i veckan. Det är himla tur att riktiga hösten inte tänkt komma än. Det här är så mycket bättre, det får gärna vara lite kallt ute men bara solen skiner. Var hemma hos Maria med familj igår efter jobbet. Jag bara älskar mina vänner. Det är så skönt att bara få sitta i soffan hemma hos henne och prata och bli kramad av två underbara tjejer. Amanda var ju med på ett hörn. Så härligt med barn i sin närhet när man mår dåligt, det förgyller verkligen och man mår så mycket bättre för stunden!   Nu ligger jag i soffan med tända ljus i hela vardagsrummet och doppar grönsaker i dipp. Ska kika film efter film tills jag somnar utslagen. Det väntas jobb hela helgen och jag känner bara för att rå om mig själv. Säger hej då för mig och önskar alla som läser en trevlig fredag. Min tanke går till min fina faster som jag tänkt på hela veckan. Hjärta dig!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Kom ihåg att blåsa ut ljusen innan du somnar!!! Trevlig fredag och helg till dig också! Kramar

2010-10-01 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0