Personalfest med bästa jobbet!

img_1684 (MMS)

Personalfest ala Rocklunda står på schemat ikväll. Vi ska träffas på Strike 17.30 därefter är det bowling i 2 timmar. Seriös tävling är det såklart. Jag är lekledare och ska då lotta lagen. Är sån dålig förlorare och vill inte komma med en sopa, haha. Vinnarskalle AB! Efter bowling äter och dricker vi gemensamt. Ska bli riktigt roligt att få göra något utanför jobbet med sina arbetskamrater. Jag ska vara nykter och vi får väl se hur länge jag klarar det:) brukar inte vara några problem för min del, de kommer inte märka någon skillnad. Nu ska det vaxas ben sen hem och byta outfit. Redo för vinst! Trevlig fredag alla vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0