Nu börjar jag

Har precis kommit hem från Hälla, jag och morsan var där och handla massor med smått och gott. Det här är min sista dag som ätande tjej=) Jag har vart på Itrim idag och köpt massa ersättningsmat, nu är det dags för en rivstart. Säkert många som tycker jag gör fel men jag måste få en kick och se resultat snabbt. Så nu ska jag bara äta shakes och soppor i 4 veckor till att börja med. Så ska jag få in så mycket träning det går under tiden. Köpte även en pilatesboll och ska börja köra magövningar,ryggövningar och armhävningar här hemma så mycket jag kan. Eftersom det är sista dagen jag får inta riktigt mat så har jag ätit en hel del på jobbet, ätit mc (veg i och för sig) och nu ska jag äta ostkaka med sylt, mums! Sen kör vi.....

En annan del av Köping Mats satt bredvid mig på donken, haha, han var så rolig=)


Har äntligen fått mina sjukt snygga gummistövlar på posten idag. Så nu längtar jag lite till att det börjar regna så jag får använda de=) Det är foder i så jag kan använda när det blir kallt, går även att använda på sommaren!

1200 kr på eshoes.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0