Ljuvligt

Sitter här vid datorn och lyssnar på Volbeat, jag ska ju faktiskt gå på konsert med dom på lördag. På hovet. Alltså jag är ju inte största fanset av Volbeat men många låtar är riktigt bra och jag kan tänka mig att konserten kommer bli grym. Vi håller nu på att planera att åka upp tidigare och strosa runt lite på stan och käka tillsammans och ta en öl. Inte alla av oss, för vi är ett gäng. Men jag är sån att ska jag gå på konsert så vill jag ha stämningen innan för det är det som gör allt. Ta en öl och mysa innan är ett måste!

I lördags efter jobbet kom Marcus Moselius och hämta upp mig så följde jag med han ut till Ikea och leta lampa till hans vardagsrum, vi hitta en och jag följde med han hem och montera ihop den. Nästan själv, Mackan hjälpte till på slutet när grovjobbet var klart=)

Efter det skjutsa han hem mig och jag gjorde mig i ordning sen åkte vi och handla för att sedan hämta upp Ann. Mackan ställde sig och fixa jättegod middag till oss två och bjöd på vin och bubbel. Vi satt hemma hos honom och prata en massa och hade riktigt trevligt. Kl 24 tog vi oss ner mot stan och besökte vännerna på Bill och Bob´s.

 
By the way så var Kristin sjuuukt snygg. Hon har skaffat glasögon och stod där med sin gravidmage, så söt kvinnan är!
Tack Ann för en underbart mysig kväll och tack Marcus för en trevlig middag och framför allt härligt sällskap. Det får vi göra om!




Kommentarer
Postat av: mamma

Fina Marcus,,vilken ynnest att ha så många fina vänner,,det är det som gör man orkar när det är tufft.kram mamma

2010-10-06 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0