Jag ger upp!

Arg och besviken som jag nu är på mig själv skriver jag dessa ord, jag ger upp! Jag mår inte bra just nu och är inte mentalt förberedd på att utesluta mat. Jag hittar inte motivationen till 100% och tänker inte fortsätta då jag inte har det till max. Suget av att tugga är för stort och saknaden av maten är för stor. Jag är inte mer än människa och har rätt att misslyckas så tänker inte hitta på någon ursäkt om varför jag inte lyckas utan helt enkelt bara stå för det. Jag kommer att spara mina produkter som jag har kvar till den gången jag är motiverad till tusen. Fan fan Verro. Men som sagt, än är det inte kört att gå ner 10 kg, men när fan ska jag orka träna när jag mår som jag gör just nu. Förlåt om jag nu har gjort er läsare lite på dåligt humör, men jag kan inte alltid vara på topp och må bra.

Jag är deppig och hängig och orka inte vara glad och trevlig till nån.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

STOOOR KRAM tjejen!

2010-10-21 @ 17:24:08
Postat av: Maria

2010-10-21 @ 18:18:05
Postat av: Maria

Älskar dig.....du är bra som du är.du behöver inte be om ursäkt....du ska må bra de är huvudsaken kärlek :)

2010-10-21 @ 18:21:00
Postat av: kusin

Att du koncentrerar dig på att må bra känns mycket viktigare♥ tänker på dig och finns här. LOVE

2010-10-21 @ 19:24:36
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: mary eckemark

helt rätt verro! du ska lyssna till vad du SJÄLV vill inte vad alla andra förväntar sig! det behövs ingen förklaring alls till detta.

tycker bara det är bra att du nu gör det, för viktigast är hur man sjäkv mår.

varma kramar eckemark

2010-10-21 @ 22:27:17
Postat av: Maria Andersson

Men du.. Inte behöver du förklara dig för någon! bara du själv kan avgöra vad du behöver och vad du mår bra av =) ta hand om dig! Trevlig helg!

Kram Kram/Maria

2010-10-22 @ 09:46:00
Postat av: Sanna

Verro! Det är fullt naturligt att man inte kan utesluta mat! Vi ska vara glada att vi har möjligheten att äta överhuvudtaget! :) så länge du mår bra så kommer det bli bra! Var med på vår stegräknartävling som börjar 1 november! Där kanske du får mer motivation, där kommer vi alla peppa varandra! :) men vad du än gör, tvinga inte dig själv att sluta äta! Det blir aldrig bra! Du är redan vacker! Jag röstar på vacker och mätt! :) kram

2010-10-22 @ 09:51:10
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Hanna

DU ska må bra, det är viktigast! Jag saknar dig!

2010-10-22 @ 11:47:01
URL: http://hannaliner.blogspot.com
Postat av: Jane

vet du Verro... Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Jag tycker verkligen INTE att du ska behöva hålla på med det där!

Du är ju så fin nu, jag fattar inte! Men sen e vi ju alla olika och man känner bäst själv vad man mår bra av.

Men jag tycker absolut inte att du ska känna dig besviken över dig själv! Jag klarade att käka ENBART shakes i 12 dagar, sen gav jag upp.



KRAM

2010-10-24 @ 20:29:32
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Veronika

SV:Tack för alla fina ord, ni är underbara. Det är ju bara en själv som känner. Men jag ska fixa lite på annat sätt. Kul att du läser bloggen Maria. Jane, hoppas du mår bra och att du inte är för uttråkad att ligga på sjukhus. kraaam alla

2010-10-25 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0