Det här är min underbara lunch. Potatis oc...

img_1636 (MMS)

Det här är min underbara lunch. Potatis och purjolökssoppa. Ann sa till mig "köp inte potatis och purjolökssoppan den är äcklig" men jag tycker faktiskt om den. Tycker till och med om gröten med äpple och kanel som hon varna mig för:) jag kanske är konstig men. Ikväll blir det att umgås med mammor och barn. Det som jag älskar. Som Wenche alltid säger, skaffa dig en egen! Men nej just nu vill jag bara låna och det är underbart att lämna tillbaka när ungen skitit eller spytt:) Å ja jag ska skaffa en egen, men inte än. It takes two. Haha. Later!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja gröten tycker jag också är god:) men p&p soppan förstår jag inte hur du klarar, haha!

Hejja Verro!

2010-10-14 @ 15:48:52
URL: http://Hannaliner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0