Bakislördag!

Nej då, jag är inte bakis. Jag var på personalfest igår men jag drack inte en droppe. Hade hur kul som helst ändå. Det är sååå skönt att vakna pigg, obeskrivlig känsla. Ska jag sluta dricka helt kanske? Jag får ut så mycket av dagen som idag, vaknar upp tidigt, frukost och dona lite hemma, klockan är liksom bara 11.

Kvällen igår bjöd på mycket underhållning. Som jag skrev så bowla vi och jag var så dålig. I början gick det verkligen skit dåligt och jag var så arg, men sen släppte det. Jag hitta rätt klot och rätt teknik, fick in strike efter spärr flera gånger på rad. Hela mitt lag jobbade sig uppåt och det slutade med vinst=)
Men.....
Vi skrev ut resultatet och vi korade sämsta och bästa spelare individuellt. Vet inte om jag ska berätta resultatet. Jodå, jag var sämst och Persson var bäst. Men hörni, vi spela i samma lag, kan ni förklara den? =) haha
Efter Strike gick vi till BMB och vi dansa kan jag säga, sen följde jag med gamlingarna till Cirkus. Ville ju vara med alla!
Tack bästa arbetskamrater för en rolig kväll, det ska vi snart göra om, men då badminton kanske??

Antan & Christer


Skönaste Becca


Me


Nabbe, Tommy, Micro(George) & Robin


Pris för sämsta spelare=)


Pris för sämsta & bästa

Jag var sämst/bäst på bowling, denna tröja ska bäras i en vecka!



Kommentarer
Postat av: Emma kå

säg till om du ska sluta dricka. jag blir med . jag ska iaf vara nykter till juldagen nu :) hah! det äre handslag på.

Varför ska man egentligen dricka, heeelt onödigt enligt mig! ;)

2010-10-30 @ 16:27:29
Postat av: Verro

Emma: Jag ska hålla mig nykter fram till slutet på nov, kanske till mitten på dec, beror alldeles på hur det känns då. Än så länge går det riktigt bra och det är skönt. Kraam

2010-10-30 @ 16:49:03
Postat av: Anonym

Vad står det på din tatuering på armen? :)

2010-11-07 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0