Kramar

Jag är mycket för kramar och pussar som alla vet. Och kramas gärna en gång för mycket än en gång för lite. Jag kramar mina vänner, min familj och även mina arbetskamrater, sån är jag. Det värsta som finns är att få en kram av en kille och så klappar de med handen på ryggen sådär oberörd, boring. Jag vill ha känsla i min kram oavsett vad den betyder. Tycker inte om folk som inte kan kramas, det ska vara en varm och härlig omfamning med båda armarna, inget annat larv. Så sätter vi punkt för det!

Kommentarer
Postat av: kusin

Ha ha finns fan inge värre än att bli klappad på ryggen under kramen..det brukar vara ett tecken på att min pappa är arg på mig eller min syster då klappar han. Vi har ett gäng bra kramare i vår släkt fina Veronica♥

2010-11-03 @ 20:34:20
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: ANN

Sååå jävla rätt!! Det ska vara kärlek i en kram!! Precis som på bilderna :)

2010-11-03 @ 20:36:10
Postat av: Maria Andersson

Blir alltid glad av att läsa din blogg! Jag håller med! Kram på dig!

2010-11-03 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0