Fest sa jag!

Och fest blev det! Vi firade världens underbaraste tjej i lördags. Hon är så cool, vilken härlig kvinna. Hon hälsa alla välkomna och i det lilla talet sa hon "jag ska bli så full att jag kryper hem". Jag kan intyga att Matilda höll sina ord haha. Vilken fest som blev under kvällen. Det var verkligen så kul. Tack Matilda och alla inblandade för en grym kväll. Himla kul att träffa Frida, David och Hanna. Kärlek♥

Sjukt snygga Kristin var med en lång bit in på kvällen, gillas!


Läckra Ninnie och hennes fina strumpbyxor.


Glada födelsedagsbarnet!


Vännerna


Sångstund


Fina Maria och Ann


Frida hade åkt hela vägen från Karlstad för att fira Moen!


Sammarbetsövningar mellan David och Matilda, de gjorde det väldans bra=)


Gissa rumpa???


Bästa vännerna, så fina


Jag och födelsedagsbarnet som jag tycker mycket om♥


18 dec är nästa stora fest, längtar redan att få träffa alla mina favoriter.


Kommentarer
Postat av: bea

skulle du kunna lägga upp bilderna på mig och moa vill ha dom, eller kanske skicak dom till mig? :) kram

2010-12-02 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0