Äntligen

Nu är det dags igen. Har gjort avtal med min personliga tränare som jag hade förut kommer ni ihåg. Jag är så glad över det. Vi ska träffas 1-2 ggr i veckan och köra hårda och tuffa program i minst 1 timme. Sen ska jag köra själv 2-3 pass i veckan utöver dem träffar vi har inbokade. Vi körde första passet idag och jag måste säga att det gick förvånansvärt bra för att ha haft uppehåll från gymträning länge. PT:n var nöjd med min insats och gav mig beröm för att jag jobba på bra, tummen upp för det! Nu ska han lägga upp ett mat och träningsschema så ska vi se till att fixa det här sa han. Jag är mer laddad än nånsin. Nu jävlar säger jag bara. Målet ska nås och jag får använda mina fina träningskläder jag köpt=)
Jag glömde kameran men nästa gång ska den med för min PT har lovat mig att ta bilder under träningens gång. Före och efter och framförallt utvecklingen, det kan väl bli spännande? Från och med nu kommer jag kalla min PT för M. Vågar inte skriva ut någon information om honom men vill ni veta något så maila mig på [email protected].


Let´s go Hi Ho!

Kommentarer
Postat av: Frida

Duktig du är! Vill också ha en PT! :)

Hänger gärna om du ska powerwalka på mornar :)

2010-11-23 @ 20:00:16
Postat av: NINNIE

You got mail ;)

2010-11-24 @ 00:10:19
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men hallå

Du behöver ju inte gå ner i vikt! Du är ju redan smal ju.

Vart har du köpt träningsbyxorna som du har på dig på fotot?



Kram

2010-11-24 @ 07:51:07
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Mia

Gud vad du e duktig!!

Heja heja Vevo :)

Ska också försöka att komma dit igen, är inte riktigt där än bara.

Stor kram // Mia

2010-11-24 @ 15:10:52
URL: http://famoscarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0