Zum zum zum...

Ingen aning vad de betyder, men om ni tänker er att uttala de men ett mycket stort uttal på ZZZ så blir de lite roligt, eller??=) Knäpp jag vet. Men prova..haha.
Har precis vart ute och gått spåret med Frida i det vackra vädret, vi pulsa oss fram där i snön, inte en lätt match men vi såg det som mer träning. Känns så bra. Och ikväll fortsätter vi med core och box på Feel good. Frida jag vill ha dig där på FG, men förstår dig. Tänk över det ordentligt iaf=)

Jag är så kluven, mår så dåligt över många saker, men ska jag orka ta tag i det? I det stora hela mår jag bra?? "livet är fullt av motgångar men jag klarar det", är det så?


Kommentarer
Postat av: Kusin

Ha ha du är knäpp ju!!Livet är tufft men du är tuffare♥ Vi får ju stötta varandra i allt dåligt, du vet var jag finns och även Stina så klart. Vi älskar dig♥ Vad har du gjort med texten ser knappt vad jag skriver..?!

2010-03-16 @ 14:17:42
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0